25 Haziran 2009 Perşembe

Şikayet Var - Tüketicinin Dostu Bir Site


Bugün sizlere yararlı ve herkezin bir gün mutlaka ihtiyacı olacak bir siteyi tanıtmak istiyorum.. Sitemizin adı "Şikayet Var". İçeriği de tam olarak adıyla ölçüşen bu mukadddes sitemiz bizlere aldığımız ürünlerden oluşabilecek herhangi bir sorun oluştuğu takdirde en kısa sürede yetkililere ulaşam imkanı vermektedir... Benim başıma gelen bir olayı anlatırsam olay daha iyi kavranıcaktır umarım... Olay şöyle; Geçen yaz İzmir-Buca'daki "Yalı Spor" adındaki öğrenci dostu spor malzemeleri mağazasından paraya kıyıp 140 lira değerinde bir ayakkabı aldım.. Aldıktan 2 3 ay sonra ayakkabının ön tarafındaki ek yeri yapışkanından açılmaya başladı ve bu yetmezmiş gibi ayakkabının tabanından "cırtlama" sesleri gelmeye başladı... Hani ayakkabı cırtlarda düz yolda, asfallttadamı cırtlar arkadaş yahu.. Fayansta yürümeye korkar oldum... Herkez ayakkabımdan çıkan sesle irkiliyordu adeta :D Neyse velhasıl-ı kelam gittim bu mağazaya (yalı spor) götürdüm ayakkabıyı.. Onlarda adidas merkeze göndereceklerini söyleyip bana bir takip numarası verdiler.. Güzel hoş aldık numarayı evin yolunu tuttuk.. Aradan 4 hafta geçti... Aradım yok gelmedi... 5 hafta geçti aradım yopk gelmedi... 6. hafta da eğer gelmedi deseydi ona iki çift bi lafım olacaktı ama gelmiş çok şükür :D eee noldu dedik ayakkabının vehameti... Adam bana "Ret" oldu dedi.. Sonuç olarak dedim... Adam kabul edilmedi beyfendi dedi... Neyse ben kapadım telefonu(Aradaki tartışmayı yansıtmak istemiyorum:D ). Doğru yalı spor'un yolunu tuttum... Dedim getirin ayakkabımı çkarttım gözlerinin önünde giyip yürüdüm fayansın üstünde...Cırtlama sesiyle adeta onlarda kendilerinden geçtiler :D Ama onlarında yapabileceği bir şey yoktu tabi.. Aldım eve getirdim ayakkabıyı.. Öfkem had safhadaydı.. Pederle konuşup şu adidası mahkemeye vermekti hayalim :D Babam boşver dedi Allahından bulsunlar :D Ama ben durumuyum... Araştırmaya koyuldum bu marka bozuntusu adidasa ne yapabilirim diye.. Bu siteyi gördüm... Girdim yazdım sorunumu... Oradaki adidas yetkiliside heralde kayıtlardaki bilgilerle aynen şunu dedi "adidas ürününüz, ilgili şikayetiniz doğrultusunda uzmanlarımız tarafından tüm dünyada geçerli olan adidas standartlarına uygun olarak ıncelenmiş ve yapılan inceleme neticesinde başvurunuza konu olan sorunun materyal kusuru bulunamaması sebebiyle , talebinizi kabul edemeyeceğimizi üzülerek belirtmek isteriz ." Aynı cevaptı.. O günden sonra "bir daha babayı adidas alırım" diye içimden geçirerek bu günlere geldik... Çevremdeki hiç kimseye bu marka bozuntusunun ürünlerinden aldırmayıp, alacaklarsada nike ve envayi çeşit markaların ürünlerini tercih etmesi için elimden geleni yapıyorum... Onlara ne kadar zarar verirsem rahatlayacağımı biliroyum :D Adidas oğlum çok pis kayaya çarptın farkında değilsin :D Neyse bu anımıda paylaştıktan sonra sitemizin genel amacını azda olsa anlamışızdır..Altta verdiğim linke tıklayıp ardından siteye kayıt olduktan sonra istediğiniz şikayeti belirtebilirseniz.. Buyrun;

http://www.sikayetvar.com/






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder