2 Ağustos 2009 Pazar

Manga'dan Yeni Klip - Beni Benimle Bırak


maNga 2009 yılının nisan ayında çıkardığı "Şehr-i Hüzün" adlı albümüyle şu Alternatif Rock dediğimiz hafif Türk Rock esintilerinin yer aldığı piyasayı bir anda çok büyük hareketlilik getirmişti. İlk video klibi olan Dünyanın Sonuna Doğmuşum ile Manga, kendisini daha önce dinlemeyenlerin bile ilgisini çekmeyi başarmıştı. Bu en azından benim çevremde gözlemlediğim bir olaydı. Manga gerçekten yeni bir soluktu piyasa için. İşte bu güzel albümünün içinde dikkat çeken diğer şarkılar; Beni Benimle Bırak, Uryan Geldim, Cevapsız Sorular, Her Aşk Ölümü Tadacak oldu benim için.. Neredeyse tüm albümmüş şu anda farkettim :D Neyse velhasılkelam Manga ikinci video klibini Beni Benimle Bırak adlı parçasına çekti. Güzel ve kaliteli gibi görünen bu videoyu hep beraber izleyelim. Buyrun;


Manga - Beni Benimle Bırak:



maNga - Beni Benimle Bırak



-----------------Terapi Blog----------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder