28 Mayıs 2010 Cuma

İnsani Yardım Vakfı (iHH)'nın Gazze Yardım Gemilerini Canlı Yayında Takip Edin !


İnsani Yardım Vakfı (İHH)'nın Gazzeye yardım amaçlı gönderdiği gemilerini calı yayınla aşağıdan izleyebilirsiniz. 
İsrail tarafından tepki ile karşılanacak olan gemiler tahminen 10-15 gün sonra Gazze'ye ulaşacak. Gemide sadece insani yardım malzemeleri bulunmasına karşın, İsrail'in Gazze'ye uyguladığı ambargo sebebiyle herhangi bir yardım kuruluşunun yardım göndermesine izin verilmiyor. Uluslararası kamuoyundan'da büyük tepkiler alan müslüman düşmanı israil'in, amacı sadece yardım olan bu gemilere nasıl bir tepki vereceği merakla bekleniyor. Allah yardımcıları olsun.. Gemiden canlı yayını aşağıdan takip edebilirsiniz..

GEMİLERİ CANLI OLARAK AŞAĞIDAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ


Watch live streaming video from insaniyardim at livestream.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder