3 Haziran 2010 Perşembe

Yardım Gemilerindeki Vatandaşlarımızın Geri Dönmesi Siyasi Zafer Değildir !


 Bildiğimiz gibi halkının çoğunun orospu çocuklarından oluşmuş ve cehennem vizesini çoktan almış olan israil adlı yavşak ülkenin, Türkiye'den giden yardım gemilerine yaptığı katliamdan sonra gemideki tüm vatandaşlarımızı haksız yere hapishanelerde tutuyordu. Bunun ardından 2 gün sonra, israil adlı orospu çocuklarının ülkesinin yöneticileri çark edip vatandaşlarımızı Türkiye'ye geri gönderme kararı aldı. Tabi hemen başbakan Tayyip Erdoğan ve Dış işleri Bakanı Ahmet davutoğlu bu olayı sanki kendilerinin bir diplomatik bir zaferiymiş gibi yansıtıp güya halktan takdir kazandı. Bu kadar yandaş bir medya ve bu kadar beyinsiz bir şekilde herşeyi yutan bir halk görmedim ben. Bir oturup düşünür insan yahu bu israil'in başbakanı "Askerlerimle operasyondan ötürü gurur duyuyorum. Bu operasyon tamamen haklı bir operasyondur." diye açıklama yapıyor. aradan 10 saat geçmeden vatandaşlarımız ülkesine dönüyor. Peki bu nasıl oluyor. Tabiki Akp'nin icazet ve fikir babası Amerika tarafından oluyor. Bunun anlamayacak kadar salak değildir benim yurttaşım heralde. Hadi halk medya ile bir şekilde buna kanıyor ama, bir çok saygın haberci kuruluşlar bile bunu bir başarı gibi gösterdi, bunlarda mı olayı enine boyuna düşünmüyor.

 Yapmayın Allah aşkına, İsrail dediğimiz şerefsiz ülke zaten Amerikanın ortadoğudaki resmi kolu, Amerika sadece ıraktan çekilmek ve yeni işgallerde üs oluştumak için şu an Türkiye'ye muhtaç olmasa, çoktan bize karşı tavırını koymuştu.. Lakin bu durumda bile çıkıp kendi tavrını israilden yana olduğunu belirtti. Bugün abd dışişleri sözcüsü İsrail'in gazze ablukasını meşru gösterdi.. 

  Ey yurttaşlarım. Anlayın artık Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur. İsrail adlı orospu çocuğu ülkeyi bir kez daha kınıyor, o yavşak askerlerinin vatandaşlarımıza doğrulttuğu silahların bir gün götlerine girmesini ve bununda Türkler tarafından yapılmasını diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder